fredag



Sommaren 2010 ♥

Hej alla läsare!

Sitter nu på lunch som igår ;-) sista dagen på praoen, och de känns både skönt och tråkigt. har inte alls nån lust att dra till skolan nästa vecka, men vad ska man göra? det har vart sjuktkul här verkligen, tack vare michelle har praoen vart jätterolig! även om vi inte har fått jobba tillsammans så mycket (bara i måndags och idag) så har det vart jättekul endå.

Idag så får vi plocka upp varor från olika vagnar. Vi har gjort snart 2 stycken om inte 3? och nu har vi en som vi håller på med och 2 till som vi ska göra innan de är slut på dagen. vi lär nog hinna klart med båda, men vet inte om vi får sluta då eller forsätta med något annat? vi får se ;-)

Åker in till stan imorgon och blir sminkad på make up store. med mig har jag mimmi, jättelängsen vi hittade på något så det blir en hel dag med henne och sen sover hon hos mig också. efter jag har blivit sminkad ska vi fika med några kompisar, jättekul! jag ska shoppa lite vintergrejer, som mössa, vantar, sjal (gina & h&m). självklart delar jag med mig om allt sen, tar kort och lägger upp ;-)

Vi får också besök av morbror med familj ikväll, tacos kväll! mysigt va ? ;-)

Ska också ta tag i pluggandet, hemkunskap & so:n SOM MIMMI INTE FÅR GLÖMMA TILLS LÖRDAG! (glöm inte de mimmi haha)

Ta med so:n och engelskan, tack haha ;-)

HA EN RIKTIGT BRA FREDAG, FREDAGSMYS FÖR FULLA MUGGAR!

puss / E'


Kommentarer
Postat av: MissCM

förlåt för sånt sent svar! jag har haft bloggpaus.



sv: haha okej =) jag gör inget speciellt, tar det lugnt. dudå? vart har du haft prao? :)

2010-10-01 @ 13:21:00
URL: http://misscm.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0