en välbehövlig dag med mimmi!

Dagen spenderades med mimmi, och den dagen behövdes verkligen spenderas med henne! en lättnad, något som jag länge har gått och "skrapat" efter, har jag tagit tag i! ♥

Annars.. vi var hemma hos mig ett tag, pratade och så, och sen drog vi till ica för att handla lite gott till en film som skulle slå på hemma hos henne. det vart goda chips vi handlade, och sen fixade vi med tända ljus, ostbågar, chips, saft och en jättegod yougurt ;-) yougurt mitt upp i allt? yes, är det gott så är det..
Det blev en klassiker "tur och retur". efter det var jag en stund med rosanna och mimmi, sen cyklade jag hem i mörkret. lite små läskigt, och att det blir mörkt så snabbt på kvällarna, tummen ner för de!

Men kom hem iallafall, och gjorde rent piercingen direkt.. åt lite mat, och kikade på "ensam mamma söker". ja, det är nog så hur min dag har sett ut ;-)
Lite små lyxiga bilder kom också upp, systemkamera bilder! lånade mamma's kamera ;-)
VILL OCKSÅ HA EN !

Anyway.. ska bädda ner mig nu! men FÖRST, göra rent ansiktet med rengöringarna. börjar slarva med det, inte bra alls!

puss / E'

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Grymt söta :D Älskar era färgglada kläder!



Awaw, nej det har jag inte >_< Vågar inte, hahaha!

Åh haha ja, det är jag! Har du lagt upp någon bild än?

2010-10-25 @ 10:20:58
URL: http://mymic.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0