en gammal bild på mig och mimmi sen somras



En gammal bild på mig och mimmi! den är tagen i början av sommaren tror jag? ♥

Jahapp.. sista dagen imorgon, sen är ett efterlängtat HÖSTLOV här! känns riktigt skönt, för 1 veckas lov sitter väll aldrig fel, och så kan man samla krafterna ordentligt, även om det BARA är 1 vecka. men vi får helt enkelt nöja oss med det  ;-)

Drar hem till mimmi imorgon och fixar mig tillsammans med henne. så några bilder kan dyka upp, eller så gör de inte de. men jag ska försöka få med mig kameran. kommer få lov att ha koll på väldigt mycket vad jag ska packa. men tar allt imorgon! vi börjar kvart över 4 imorgon, så lite sovmorgon. tänkte dra till mimmi redan vid 10-11, så vi båda har tid på oss. ska fixa henne lite, och hon på mig! team work!

NU, sängen! måste först ner och ta ur handduken som sitter på huvudet, nyduschad!  och sist rengöra ansiktet.

puss / E'  GODNATT!

Kommentarer
Postat av: simone

Fint foto där du! ;)

2010-11-01 @ 10:49:12
URL: http://fattybom.se

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0