dagens låt och ett litet inlägg!



Slänger in en dagens låt eftersom uppdateringen inte har vart direkt den bästa..

Vet inte varför jag inte hade någon lust att blogga igår, orkade bara inte.. men jag ska försöka så gott jag kan, och det värsta är att humöret inte är på topp idag heller, alltså blogghumöret! men ska försöka skriva ett lite längre inlägg än igår.

Under dagen har det vart skola och efter skolan umgicks jag med några kompisar. härligt! men enda nackdelen över att va ute nu är att det är hur kallt som helst, mina tår va fast frusna i skorna nästan, haha!

Hoppa in i en varm dusch och göra rent piercingen, sen vidare mot tv:n och spendera kvällen där.

Fredag-chips, lördag-godis, eller hur mimmi ? ;-) haha..

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0