långt inlägg, saknat de va?



Sista bilden antar jag att vi bjuder på, nyvakna tjejer!

Hej alla läsare! snön bara rasar ner, men hur mysigt är det inte egentligen?

Iallafall, som ni har märkt så har bloggen vart hur lite uppdaterad som helst, och det är läxorna, träningarna och skolan som har tagit den tiden att jag inte har orkat lägga in något blogginlägg. men jag ska iallafall försöka slänga in något litet, det får iallafall duga, eller hur?

Jag kommer inte ihåg EXAKT allt jag har gjort, men berättar lite iallafall..
Som ni ser, så var jag på tjejkväll i fredags tillsammans med brudarna på bilden, super mysigt! jag och mimmi sov kvar hos elin också, HL I MITT HJÄRTA, right girls?

Skolan har vart hela veckan som vanligt, och träningar på de. har haft mycket läxor som jag har sagt flera gånger, men som säkert komma upprepas ett antal gånger till. så några träningar har jag fått hoppa över vissa gånger, men det är som det är. apropå innebandy så fick vi samarbetet med skälby, sjukt kul faktiskt! äntligen gick allt "igenom". känns skönt, så dagens match är det 5 skälby tjejer som spelar med oss, underbart! matchen spelas mellan ibk hallsta-rönnby. om jag hinner och orkar så kommer en liten uppdatering om matchen också, OM jag orkar ;-)

Ska ta på mig träningskläderna, som jag har på match också, duger lika bra ;-)
Samling om några timmar, men jag taggar för fullt redan med musik och grejer.

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0