tränaaaa

Hej alla fina och underbara läsare!
Tusen tack för alla komplimanger om bloggen, på msn, facebook, ja överallt! blir hur glad som helst, tusen tack! ♥

Jahapp, och så va det en ny dag och endå har jag inte gått och lagt mig? hmm..
Jag tränade som sagt med damlaget idag, och det var riktigt kul. det var längesen som en träning för MIG gick fort, när jag står i mål. den här träningen gick sjukt fort, 1½ timme körde vi, riktigt skönt!

Och så hann jag också med att springa en runda vid mig, och som ni ser på bilden så är det belastningen jag hade när jag sprang. istället för att springa långa sträckor, så körde jag korta snabba. jag körde nästan allt vad jag hade, och det känns riktigt ordentligt i låren nu. det är nog tack vare det jag hade på både fotlederna, riktigt bra! man bygger upp lårmusklerna mer, eller så dom får lite att kämpa emot för.
Äntligen är jag igång med träningen också, behöver det som bara den! 
Träning imorgon igen, u-n-d-e-r-b-a-r-t-!

Men nu ska jag krypa ner i min alldeles egna säng och sova, skönt att vara hemma igen ;-)
puss / E'   GODNATT! ♥

Kommentarer
Postat av: isabelle

svar: åh så nice :D

Imorgon ska jag nog inte göra någonting, ska nog försöka plugga lite om det går, på tanke att min systerdotter är här hemma så blir det inte så mycket gjort ;) Vad ska du hitta på imorgon då? :)

2010-11-04 @ 15:27:02
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0