torsdag



Hej mina godingar!

Hoppas allt är bra med er, och jag hoppas också att ni har haft en underbar dag även om kylan har vart framme precis hela dagen, iallafall här hos mig och runt här jag bor, men är det någon av mina läsare som inte har fått snö än hos sig? ♥

Iallafall, skolan idag. torsdagar är alltid lika sköna, 3 lektioner 3 timmars håltimme och sist gympa. men var inte med på gympan idag och jag tror det också var första gången. vi skulle simma och jag får inte tack vare min navelpiercing, vill inte riskera något. hade med mig jonna också som hade samma orsak. hon piercade sig förra veckan, ny piercad där med. piercade tjejer helt enkelt!

Ska snart iväg på träning med mina tjejer. ska också få lite extra träning av jennie (min målvaktstränare), som bara är för mig ;-) sånt gillar jag starkt! älskar att träna skiten ur mig, känslan efter en hård träning är underbar. så träning idag, har hunnit med hemkunskapen också. vi håller på och jobbar med "flytta hemifrån"-tema. det är hur kul som helst, men budgeten börjar nog dra iväg en del. jag älskar små prylar, som massa ljus, fina färger på alla möbler och så. men ska försöka hitta billigare saker också, ersätta med det jag har skrivit upp ;-) vi har 30000:- att köpa grejer för, och sen vet jag inte om hyran och den kostnaden ingår i det priset? opps.. måste nog prata med min hemkunskapslärare på måndag, hemkunskap då och också sista gången.. ännu mer opps! haha.

Ska få lite mat i magen, ta på mig träningskläderna och sen dra iväg på träning!
Har också hittat min göteborgströja som har vart borta sen i augusti. den låg i en påse bland lite underlag man har när man tältar, ja bland alla hajk grejer. så den luktar inge särskilt gott nu, in i tvätten bara! men är så glad att jag hitta den, en tröja bara? YES! bästa tröjan också ;-) haha knäpp jag låter, men så är det.

puss / E'

Kommentarer
Postat av: Laila

FIn bild =)

2010-11-11 @ 22:56:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: rebecca

var med i min dagens blogg? :) kram

2010-11-12 @ 08:25:05
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

vilken härlig bild!

2010-11-13 @ 10:31:13
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0