torsdag hela dagen!

Dålig uppdatering idag, men har vart lite överallt idag.
Har hunnit med lite vad jag skulle göra idag, köpa hårfärg, fika med en kompis och lämna in min målvaktssko som är lite halv trasig, men som är fixad nu ;-)

Jättemysigt att ta en fika med en av mina närmasta vänner, hanna! vi pratade om allt, mellan himmel och jord, och det var riktigt skönt att umgås med henne igen. jag tog en varm oboy med grädde, mums! vi ska ta en härlig spa-kväll snart, härligt va? ♥
Har också hunnit köpa hårfärg, det blev honungsblont. det skiftar lite åt det bruna hållet, I like it ;-) bilder kommer självklart komma upp, men vet inte när eftersom jag inte har färgat än och vet inte heller när det blir eftersom resten av dagarna är fullspäckade. DM hela helgen, det förklarar nog de mesta ;-)

Och så var de min målvaktssko. det har lossnat lite på framdelen av skon, så gick till skomakarn och fixade det. lika bra att fixa de, och det blev väll nästan lagat, de va nån liten glipa han inte kunde få igen, men de gjorde inget och gratis var det också, underbart ;-)

Äta god mat nu, och fira pappa som blir 42 år idag, GRATTIS !

Träning senare, och har fixat lite chokladbollar till träningen för att det är pappa's dag idag. snällt va ?

puss / E'


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Haha japp, det gör jag :>

Jag är 19 år :) dudå? kram!

2010-11-04 @ 19:09:39
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: isabelle

Svar: okeej mys :D ikväll ska jag inte göra något, har bakat så har proppat i mig massor av muffins, haha :D Vad ska du göra eller vad har du gjort ikväll då? :)

2010-11-04 @ 21:11:31
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0