söndag



Hej alla söta läsare! ♥

Bjuder på en lite gammal bild, nyvaken som man var då ;-)

Har hunnit med det mesta idag faktiskt.

* tvättat en maskin som jag ska hänga upp nu
* städat mitt rum
* pluggat hemkunskap, so, spanska, matte
* bloggat ;-)
* umgåtts med mimmi ♥

Det är nog det jag har gjort idag och också hunnit med. känns bra att något är gjort, och det som är kvar är ett varmt bad med levande ljus, mysigt va? ♥ det är jag allt värd efter några timmars pluggande, visst? det blir närmare mot kvällen! tänkte försöka komma ut lite också, en liten promenad med hunden kanske?

Min faster kommer senare också och firar mig lite mycket efter i efterskott. jag fyllde den 19 oktober, satt det var ett tag sen ;-) men presenter sitter aldrig fel, undra bara vad hon kommer ge mig? ♥

Det får vi se, nu ska jag forsätta lyssna på musik & bara njuta av söndagen ♥

puss / E'

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

sv: jag har ingen aning faktiskt har inte tänkt så längt fram än :P själv då?

2010-11-14 @ 15:17:56
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: MYMiC

aww, vad mysigt :D

ja, klassfesten var riktigt rolig :D

kramo <3

2010-11-14 @ 16:25:41
URL: http://mymic.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0