söndag


Det är ungefär så jag känner mig nu, bara läxor, ingen fritid knappt.. GALET!

Hej alla söta bloggläsare! ♥
Som sagt, uppdateringen har vart kass, väldigt KASS men ni vet varför, och tyvärr så går ju skolan först och kommer alltid att göra. jag har brytt mig mer om skolan än förut, eller visst har jag skött mig och så, aldrig skolkat eller så och har inte heller nå IG i betyg, men jag mena, läxorna har vart alldeles för jobbiga och det har oftast slutat med att jag har tagit det någon dag innan provet eller förhöret, eller om man ska lämna in något. den här helgen har jag jobbat med hemkunskapen som ska in imorgon, en stor grej av hela hemkunskapen, flytta hemifrån. jag blev klar igår, IGÅR? jag började för ett tag sen, men har hållt på med det både i fredags, lördags och sen några dagar i veckan. trodde aldrig det skulle ta så mycket tid, men det gjorde det och nu är det klart, vilket är super skönt!

Nu har jag engelskan kvar, ett repotage om en händelse, och en intervju som jag har gjort på engelska och sen en på svenska, men som jag ska översätta till engelska. så det är bara att sätta igång.. någon gång försvinner läxorna, men det är nog inte på ett bra tag. JUSTJA, kom på att vi snart kommer ha nationella också, herregud.

Nej, nu ska jag gå ner och fixa mig lite, för att sen sitta med engelskan hela dagen. eller jag kom på att jag blev klar med intervjuen jag gjorde på engelska, nu ska jag komma på frågor på svenska också, som sedan översätts till engelska. dum som jag är, så vet jag inte när inlämningen är, så om nån i min grupp vet, kommentera eller nått och skriv!

puss / E'

HA EN BRA SÖNDAG!

Kommentarer
Postat av: johanna

nej, jag kollade mest :D

2010-11-21 @ 13:04:47
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0