snön har kommit för fullt!



Bilderna är tagna idag!

Hej alla underbara läsare!

Hoppas allting är bra med er, för jag mår toppen!
Skolan som vanligt idag, för dom flesta antar jag? det var nästan en lång dag, en timme tidigare än våra långa dagar och det kändes skönt, men imorgon är det lång dag som igår.. tråkigt!

Men under dagen så har snön ÄNTLIGEN kommit. det snöade lite på förmiddagen men kom väldigt mycket under eftermiddagen och jag tror det fortfarande snöar. ser ingenting längre, jättemörkt ute men jag tror det faller några få snöflingor iallafall, mysigt!

Gillar ni också när snön har kommit, och man kan mysa lite extra, tex unna sig i ett solarium, fylla upp ett varmt bad och tända levande ljus till det ? ♥

Jag älskar det!

Tänkte också hinna med en snabb videoblogg, men såklart så laddades kamerabatteriet ur, toppen! så det sitter på laddning nu, och hinner knappast ladda klart, för jag ska ha det så fort som möjligt, för ni vill väll ha ett videoinlägg? ;-)

Nej nu ska jag sno batteriet från laddaren och köra en snabb videobloggning ♥

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0