läxooooorrrr

Jag har inte haft orken att blogga, och har inte de nu heller så därför blir det ett kort inlägg. jag ber hemskt mycket om ursäkt att bloggen inte uppdateras så bra som förut, eller något inlägg per dag. men jag har så extremt mycket läxor här hemma som jag måste sätta mig ner och göra. jag är så noga med allt nu, vilket jag var förut också, men nu är de ännu svårare grejer som man måste sitta och nöta på i evigheter känns de som. men jag återkommer så fort läxhögen har minskat, om den ens gör de? känns bara som om jag får in läxor hela tiden, nytt på nytt..

Men iallafall, jag mår bra och jag har världens bästa vänner!

Mina planer inför imorgon är att sova. nej, men jag har studiedag imorgon så de blir lite extra att sova, och sen ska jag luncha med några tjejkompisar och efter det dra iväg och sola en kvart med en kompis, super mysigt! känner att jag behöver de, unna mig själv litegrann. bilder kommer säkert någon gång, som sagt jag vet inte eftersom jag har så mycket att göra som jag berättade. jag har precis gjort klart min so uppsats som blev 16 sidor (räknar med 2 sidor på ett papper). så ja, ni märker själva..

Men återkommer som sagt senare, ni får se när men jag hoppas ni är kvar!



Man släpper aldrig en barndomsvän, vi båda har lärt oss! ♥

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0