långt inlägg med mycket smått och gott i !



En bild som jag kom på snabbt att jag inte har lagt upp här på bloggen. så det var väll dags att göra det ;-) det är jag ovanför som ni kanske ser, och sen är det en killkompis till mig nedanför. för stekigt ;-) nej, men han skickade den här för några veckor sen, som han själv hade suttit och gjort, jättesnällt ;-)

Hej mina läsare. Hoppas ni har haft en underbar dag!

Dagen idag har gått väldigt fort, måste vara min underbara grupp som gör mina dagar alltså. sista lektionen va allt riktigt rolig, även om 2 av hela gruppen va SÅHÄÄR engegerade i det vi skulle prata om. vi hade vikarie och det förklarar väll allt? 2 stycken av kanske 18 stycken i gruppen va intresserade av första världskriget. hur kul är det, och varför göra det när man kan ha kul med den brevid sig? det blev mimmi den här gången, som garva ihjäl sig tack vare mig. haha, underbart verkligen ;-) jag garvade exakt lika mycket som henne, absolut den roligaste av alla. min grupp är en riktigt pajas grupp, ingen lyssnar verkligen. både jag och mimmi tyckte synd om vikarien idag, riktigt synd. men vi fick papper om allt han snacka om, så tog med det hem för att sätta mig här hemma och bara läsa det lite. han snackade på medans alla sprang omkring, kastade pennvässare ut i fönstret och kasta pappersflygplan på alla som "försökte" lyssna, haha!

Nog om den lektionen, vi är bäst endå ♥
Så kom jag hem efter ha gått en evighet till bussen som egentligen inte är så långt. grejen är det att jag har sträckt mig riktigt hårt att jag knappt kan röra mig vissa gånger, det går inte att stödja eller gå lite på det. det blir så när jag rör på mig lite "ansträngande", går fort eller springer. fick lov att för FÖRSTA GÅNGEN hoppa över idrotten, och jag kan säga att det rent av SÖG! ursäkta, men jag älskar idrott och hatar att behöva gå ifrån det, men det gick inte alls. även hur mycket jag ville, så tog det emot. det gör ont i bakre lår upp till röven, haha! fråga inte mig hur jag har lyckas, det bara blev så tyvärr ;-) hoppas det läker snart!

Men iallafall när jag kom hem, fick jag nog över att ha ont och gå på det, så tog fram kryckorna. det kändes mycket skönare, men klumpigt och gå med kryckor och jag behöver inte dom hela tiden vilket är bra, men när det väl gör som ondast, då behöver jag dom mer än något annat!

Vi får se hur det går helt enkelt, det värsta är att jag inte kan spela innebandy på ett tag, och vi som skulle va med på en träningsmatch med skälby mot vib i div 2 imorgon, FANFANFAN!
Träningsberoende, jo typ!

En tummen upp finns iallafall, min klass är lediga imorgon för hajken. vi har inte varit det än, så våra lärare tänkte extra mycket på oss när dom tog onsdagen. mest lektioner (6 st) och längst dag, även om vi slutar 10i 4 1-2 dagar annars till i veckorna, men det är bra iallafall!

Klar med min krönika som jag vart skitnöjd med rent ut sagt, dags att kolla i idrottshäftet också och göra slöjdläxan! puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0