jensen?



Har funderat ett tag på om jensen är något för mig?
Jag vet inte alls vilken linje jag ska söka in mig på, eller hur jag ska göra överhuvudtaget. jag ska iallafall gå på "öppet hus" där, och samma sak på kanzowska, bara för att se hur det är.

På något sätt lockar jensen mig mer, men vet inte varför.
Många som har sagt att den är bra, är det därför kanske?

Fy, vill inte ens tänka att det är jag som snart ska ta emot betygen av rektorn för att sedan börja mitt liv på allvar, eller brukar man säga så?
Min grupp kommer jag sakna oerhört mycket! ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

ja jag är nästa 100% säker på att gå där,med rebecca på handel :D

2010-11-28 @ 17:14:07
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0