härlig dag/kväll med jonna och mimmi!



Hej mina underbara!

Kom hem för en stund sen ifrån samhället, eller vad man ska kalla de här hos oss. lilla byn kanske? nej, de lät fult, vi säger samhälle, de heter ju så ;-)
Var och köpte fars-dags present, ni kommer väll ihåg att det är fars dag på söndag? ♥ så handlade present till pappa och en liten försenad present till en kompis. jonna & mimmi följde med (dom på bilden, för er som inte vet) och efter lilla shoppingen så gick vi till en jättemysigt fik och snackade om allt, mellan himmel och jord, det är så man brukar säga va?

Hade tur så vi alla fick skjuts av mamma hem, mimmi handlade snabbt lite på ICA bara, och sen drog vi alla hemåt till sig. jag ska snart äta kött & potatisgratäng, visst lät de nå? sen drar jag vidare hem till mimmi, har sån snäll syster så hon skjutsar mig dit och hem, och jonna med. vi ska forsätta våran kväll hos mimmi, möta upp lite killkompisar kanske, och va med dom en stund, vad vet jag? haha!

Så kvällen spenderas med mina söta vänner, så uppdateringen kommer inte vara så bra som ni kanske själva har listat ut ♥ tummen upp för att det är helg nu, och uppdateringen kommer bli bättre!

Match imorgon med damlaget, vet inte ens vilket lag vi möter, men de ordnar sig!
Rätt bra att man har koll på de, ;-) men sån är jag! haha.

puss / E' ♥

Kommentarer
Postat av: Laila

Haft en bra kväll? =)

2010-11-12 @ 21:53:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: MYMiC

haha ja, men jag är nästan redan less åp snön och det här är ju bara början :s

2010-11-13 @ 01:01:09
URL: http://mymic.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0