härlig dag (torsdag)!



Härlig bild va? denna bild är tagen på göteborgscupen 2010 !

Har hunnit träna idag med mina tjejer, och några ifrån damlaget. det var en riktigt kul träning, och tiden gick hur fort som helst idag igen. underbart att träna, att överhuvudtaget komma igång igen, I like it ;-)

Som sagt, imorgon är det DM och jag är super taggad. kanske inte så bra att vara fullt taggad, men jag vill verkligen spela NU! dom som har match innan oss är sura mot skälby, ni vet skälby laget vi tränade med lite? ska bli jättekul att träffa alla igen, och några ifrån sura som vi har mött tidigare.
Första matchen för oss är mot rönnby, jättekul!

Imorgon tänkte jag åka in till stan och gå till magic line för att se om min piercing ser bra ut. jag skulle komma tillbaka om 2 veckor, och det har gått 2 veckor idag (fredag). så vi får se. det är inte hela världen om jag inte kommer in idag, men det skulle vara skönt att få det gjort, och se vad han tycker också ;-) men tror inte det blir så, utan imorgon är det en hemma dag, eller så möter jag upp elin och några kompisar till henne och umgås med dom, vi får allt se..

Forsätta kolla runt lite, och sen krypa ner i sängen.
Vaknade vid halv 12 idag, opps! men skönt var de, så bara att försöka vila ut så mycket som det går.

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0