fredag!



En nytagen bild på en "nyvaken" emily.

Hej alla underbara läsare!

Jag har hunnit plocka ur i diskmaskinen och plockat in det som var smutsigt. att jag ens frivilligt gör de, kan jag aldrig fatta men nu är det gjort och då blir det iallafall en glad mamma & pappa som man möter senare. gjorde samma sak igår, duktigt!

Ska strax gå ut på en härlig höstpromenad med chica, skönt att röra på sig lite inför ikväll!

Är så sjukt taggad, men så himla nervös. längtar tills kvällen kommer verkligen!
Matchen innan oss är det skälby mot sura, duktiga tjejer! så vi får se hur den matchen går, båda lagen är riktigt duktiga ;-)

Nej, nu ska jag fixa klart mig, och ta på mig lite varmt..

puss / E' ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0