Dm hela helgen!

Hej alla bloggläsare förresten!

Jag skäms så otroligt över uppdateringen här på bloggen, den har vart otroligt dålig. men har inte alls haft en liten tid att uppdatera, synd nog. men nu är jag tillbaka igen, så nu uppdateras det som vanligt igen.

Skola imorgon, som jag verkligen inte vill tillbaka till. en vecka till hade suttit väldigt fint.

Har också spelat DM hela helgen, eller fredag & lördag. i fredags mötte vi rönnby och vann med 5-1. och i lördags, alltså igår mötte vi VIB som är riktigt duktiga, och den matchen slutade 9-0 till vib. känns inte okej, stor utklassning av dom, men som sagt, ett bra lag är nog värda en vinst. vi var riktigt duktiga också, men som jag oftast säger till mig själv, att jag måste prestera bättre. man har sina dåliga dagar, och jag var inte på topp som i fredags.. men ska träna stenhårt i veckan och har bett jennie (min målvaktstränare) att fixa en tuff övning för BARA mig, och det jag måste träna på och hon är så snäll och fixar det åt mig ;-) underbart!

Jag sov också hemma hos mimmi och rosanna i fredags, och inte vart det mycket sömn där inte, somnade halv 5! det har nog sin förklaring varför jag inte var på topp i lördags, men laget fick igång mig, och att dricka cola hjälpte ännu mer! toppen.

DM finalen på HJ-sidan var mellan tillberga och rönnby, och matchen slutade 6-4 till tillberga. rönnby ledde med 4-0 men tillberga gav inte upp, och resultatet blev lite förvånande faktiskt, men grattis iallafall! och på DJ-sidan så var finalen mellan sura och vib. vib vann med udda målet, 4-3. grattis till dom också, och bra spelat alla!

Ska färga håret nu, och samtidigt gör jag rent piercingen så det är klart!
Duscha varmt & länge, härligt!

puss / E'




Ni är bäst tjejer! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0