BACK!



NU ÄR JAG ÄNTLIGEN TILLBAKA!

Jahapp, 2 dagars kryssning.. känns skönt att vara hemma igen, sova i sin egna säng och slippa oroa sig över att båten ska vicka vilken sekund som helst. natten till idag så vickade båten sjukt mycket, skitläskigt att försöka sova när de va som värst. men jag somnade tillslut, skönt de!

När båten va i finland så hoppade vi av och gick runt och kolla lite. vi såg bla kronprinsessan Victoria och prins Daniel. första gången för mig att se dom "live", och det är i finland? haha!

Fick också med mig lite av varje hem, bla en parfym, ett par leggings, MASSOR med godis och en present. bilder kommer läggas upp strax, men först ska jag bestämma mig hur jag ska göra med springningen. är inte ett dugg sugen att springa, men jag behöver de som mest nu. 5 km idag? hmm..

Känner att jag måste röra på mig ordentligt innan helgen då det är DM! ♥

Vi får se hur jag gör. har också hunnit städa kaninen's bur, duktigt ;-)

Ha en jättebra onsdag! puss / E'

Kommentarer
Postat av: Elionore

ja det var precis så jag menade ;)

jätte härligt faktiskt!



Jaså, vilken skola går du i då? :)

Kram!

2010-11-03 @ 14:58:37
URL: http://tynellelionore.blogg.se/
Postat av: Elionore

ja allt är bra, själv då? :)

2010-11-03 @ 14:59:00
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0