back!



BACK! men inte har jag suttit mig vid läxorna än, som jag skulle göra..

Det är därför jag alltid gör det innan datan, och skulle bara sitta en "liten" stund idag, men jag tror ni flesta vet hur de slutar ? jag ska iallafall lämna datan nu, sätta mig med läxorna och sen krypa ner i ett härligt & varmt bad, låter inte det för härligt ? ;-)

Toppen dag i skolan med mycket skratt, haha. att mina kära vänner kan få mig att garva så mycket, det är helt sjukt, men som sagt, mår som bäst med dom

Nu ska jag gå till läxorna SEN bada, hääärligt!

puss / E'

Kommentarer
Postat av: Laila

Alltid lika kul att läsa din blogg =) gör du för något spännande nu?

2010-11-10 @ 20:47:16
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0