2 bilder på farsdags presenten!



Här är 2 bilder som är tagna idag på farsdags presenten jag köpte till pappa eftersom det är fars dag! ♥ det vart inget speciellt, men tycker endå att det är tanken som räknas, visst?

Ska krypa ner i sängen snart, ska först ut en snabbis och fylla på vatten och också mat till kaninen så han klarar sig, det är väldigt viktigt nu när det är så kallt på nätterna! tycker nästan synd om honom, men det var bäst att hålla honom kvar ute! ♥ så det ska fixas, resten är klart. har också tagit ett varmt bad med levande ljus, och jag hade då med mig hårinpackning, raka benen, scruba kroppen och sen duscha en lång och härlig dusch!

Skola imorgon och också match mot sura, tagga tjejer!

puss / E' ♥

En annan bild på en annan present kommer upp senare, efter att jag har gett henne det eftersom jag vet inte om hon läser bloggen eller inte, för det måste bli en överrasking enligt mig, roligast då, eller hur? ;-)

Kommentarer
Postat av: Megamongot

Oj! Wow, blir så imponerad av personer som KÖPER presenter, min pappa fick en banan som jag hade i kylen och en halv flaska rom som någon glömt på en fest.

2010-11-15 @ 21:09:43
URL: http://megamongotsmode.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0