igår & idag ! 23:26

förlåt för de lilla inlägget, men tror de kunde förklara de mesta varför jag inte har bloggat på den senaste tiden ;-)

ska berätta om igår & idag. gårdagen spenderades med massa kompisar. eller ja, jag kan rabbla upp alla här. de va jag, mimmi, jonna, tobbe, jacob, emma, johanna & jon. det börja med att jag & mimmi va, och senare mötte vi upp tobbe. vi va hos mig ett tag, och sen kom jonna. vi hade grymt kul! vi hade vattenkrig och ja, det kan nog förklara de ;-) haha man blir som ett litet barn då, men såna stunder är så otroligt sköna! haha.

sen drog vi vidare efter all vattenkrig som jag ägde alla på, så drog vi till norlings och badade. och självklart försvann solen när vi kom upp helt blöta, så vi alla, mest jag frös ihjäl. emma & jacob kom en stund efter och vi drog till våffelstugan för vissa skulle fika och så & då kom jon en stund efter. så allihopa drog hem till mig, haha massa folk i rummet. inte alls van, men kul var de. till och med tove, alltså min granne reagera på att de va lite mer än vad det brukade, haha! & alla älskade min säng, haha "skön säng" av alla nästan. min säng är BÄST!

men iallafall, vi drog sen vidare till jacob och hämta fotboll, och sen drog vi vidare till fotbollsplan. hade hur kul som helst, några småttingar kom också haha ;-) vi ägde dom totalt! konstigt ? tror inte de. efter en härlig stund på fotbollsplan, så drog jag, mimmi, jonna, tobbe & jon till lustigkulla och åt mat. de var hur gott som helst ;-) kanske lite för gott för vissa haha ? efter maten så drog vi till ica och några handlade lite gott till filmen. JA JUST JA, vi mötte på emma (igen) och johanna. johanna hade precis kommit hem från kroatien, välkommen hem vännen! så båda hängde med oss till ica, och sen va vi ute en stund innan dom drog. vi kollade på en väldigt bra film. tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter, men ska höra med mimmi så kan jag skriva lite om den. REKOMMENDERAS VERKLIGEN! sen drog nästan alla efter varandra. jonna drog hem först, så vi följde med henne en bit, och jag åkte framför tobbe, asså på hans cykel. fy, det var huur läskigt som helst. och han kör helt galet, runt i rondellerna och mitten av vägen. crazy!

sen drog jon & tobbe runt 12, så jag och mimmi satt och snackade ungefär 2 timmar, och sen somnade vi väldigt gott. båda var väldigt trötta efter den roliga dagen. vi var jättenöjda över dagen, att vi satt & snacka om de i hela 2 timmar. ja, som sagt. jag sov hos henne och vaknade runt elva av att rosanna knackade på och frågade om vi sov ? haha, söta unge! vi åt frukost, och sen drog jag vidare till jonna. vi badade, solade, snackade hur mycket som helst. ni kanske har märkt nu att jag ÄLSKAR att prata ? älskar att prata av mig med mina vänner, dom förstår mig vad det än handlar om. vi har tagit jättefina kort vid norlings som SKA komma upp när jag för andra gången på några månader måste flytta över bilder till hårddisken. jag har kort från när jag och tessan va, när jag och mimmi va igår och när jag och jonna va idag. uppdateringen ska förbättras, lovar!

sitter vid syster's data nu, min segar alldeles för mycket. sånt orkar jag inte med idag. måste ta igen min sömn inför imorgon. imorgon är det tessan-dag, & mina små kusiner kommer imorgon tydligen & så träning. duktig man är ;-) social & tränad! träningsvärk dagen efter ? vad tror ni ? ;-)

ska kolla lite på olika sidor, sen är det bara sängen kvar.

puss / E' godnatt!  ♥

Kommentarer
Postat av: mimmi

Filmen heter Open Water 2 :D <3

2010-06-24 @ 22:33:57
URL: http://mmaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0