spanien 2010 ♥

bjuder på en bild på mig själv första dagen i spanien ;-) härlig sommarbild va ?



syster & zacke. en av dagarna vi bara gick runt och kikade ;-)



& självklart lyckas man bränna sig första dagen. på bilden ser man kanske inte så mycket, men fasen vad det sved. ni kanske ser lite att jag är väldigt röd, aj aj aj !



världens sötaste & snällaste mini kusin izac.

 



jag och kära morbror. många som ville ta kort, why ? ;-) mamma har kameran i första hugget, och samma sak med pappa. hmm ?

 

60-års kalas i spanien! min morfar blev 60, kanske var det därför vi kom ner ? ;-) tårtan ser väll väldigt god ut ? ;-) själv var jag inte riktigt förtjust, hade precis ätit väldigt mycket haha.

 

 

stark i nacken börjar han bli. bilden visar så långt upp som han klarar av själv. men världens sötaste kusin är han iallafall ♥



fin morfar man har va ? ;-) men han är världens bästa morfar endå, haha !



hejdå spanien, hello sweden !

hoppas ni tycker nåra av bilderna som jag har tagit i spanien ;-) tyck gärna till också när ni endå kikar!

puss / E'

lite annat kommer senare, ciao !


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0