skanzö bild! 21:40



jag och mina tjejor idag på skanzö!

visst får man sommarkänslor av bilden ? ;-) vi hade det underbart iallafall idag, och tack tjejer för dagen idag. vi hade grymt kul, och vi 5 + sofia som tog bilden umgås inte alls tillsammans så mycket :/ så det här var verkligen guld värt! ni är underbara allihopa! tack ännu en gång för dagen.

ja, där fick ni ett bild också ;-) härligt de med!

ska krypa ner i sängen nu, taggar inför morgondagen då det är yoga & aerobics på morgonen och sen vattengympa på skanzö på dagen. vad vi är hurtiga alla i gruppen, haha.

puss / E'


Kommentarer
Postat av: johanna

sööööt bild!



SV: åh tack så jättemycket! jag blir så glad av komplimanger! du är bäst emily, love you to!

2010-06-08 @ 22:01:29
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0