shopping dag i malmö ♥ 20:14

jag svarar på alla kommentarer när jag kommer hem så ni vet!

hej alla bloggläsare!

det kommer komma in korta inlägg nu eftersom jag är i malmö och inte har så stor lust att sitta och berätta för varje dag om hur mina dagar har varit, utan alla bilder kommer upp på bloggen när jag kommer hem. så jag hoppas ni tycker det blir bra istället ! då har ni iallafall något att längta till ;-)

har shoppat idag, mycket bra saker & lite små saker ;-)

bilder på allt kommer upp när jag är hemma. jag är hemma på söndag som jag berättade, men vi får se om jag bloggar på söndag eller måndag ♥

nu ska jag och tessan kila ut och sätta oss på ett mysigt fik. finns hur många mysiga ställen här, så vi hittar nog något. vi drar nog också till havet en stund och badar fötterna ;-)

puss / E' ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0