om dagen! 23:27



vad längesen det känns sen jag la upp någon bild här på bloggen tillsammans med ett inlägg. & eftersom jag lånar syster's data än så länge, så blir det bilder som har dykit upp här förut. kanske lite tråkigt att se, men så fort jag har rensat min data, fått mer utrymme & laddat in alla nya bilder ifrån mobilen så kommer det upp här. ja, som ni hör så är det en hel del och göra, och det tar nog sin lilla tid.

jag vill verkligen få upp alla sommar bilder här på bloggen. men såklart, så måste jag fixa allt det som jag skrev först. känner att jag verkligen inte har orken att sitta ner väldigt länge för att fixa allt. men ska ta det någon dag när jag har tid. nog pratat om det.

anledningen till att uppdatering blir dålig är för att jag umgås med kompisarna hela dagarna, vilket ni kanske har förstått efter alla mina långa inlägg om mina dagar osv.. från när jag sluta skolan till nu, så har jag haft fullt upp i princip hela tiden. jag älskar att umgås med mina kompisar, de är det jag vill göra & också umgås med folk man inte har vart med så mycket hemma utan bara ser i skolan. som ni märkte så var det några stycken här hos mig i måndags. vissa umgås jag inte alls med, men vad vi hade kul när vi va. obeskrivligt!

anyway, har umgåtts med min tess & bell igår & idag. jonna kom senare hem till mig för att bada i poolen tillsammans med oss. alltid jag som fryser när det verkar som roligast, men men.. inget att göra åt. vi hade det jättekul. vi bada, spela spel, bada ännu mera & ja, bara njöt av sommaren ;-) senare drog tessan & bella hem, och jag hann äta lite innan vi drog hem till jonna för att hon också skulle äta. vi drog senare till bryggan och solade & sen vidare till norlings som vi har hunnit vara på väldigt mycket idag. senare kom tobbe, och jonna bada då. jag skulle hoppa i, men var inte alls så badsugen, så jag skippade det och bara doppade fötterna istället ;-) vi drog hem till mig sen. va här ett tag och sen vidare till båtbryggan. hur mysigt som helst att sitta och prata i solnedgången. helt underbart!

drog hem lite senare & duscha när jag kom hem. sitter här nu och nördar och blir nog kvar här ett tag antar jag;-) blir nog en lugn dag imorgon, om det inte blir något på förmiddagen. ska hem till kusin imorgon och fira midsommar. glad midsommar alla läsare, säger det nu ifall jag inte hinner uppdatera något!

ha en forsatt trevlig kväll, puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0