malmö imorgon ♥ 23:34

Hej alla bloggläsare ♥

har ni haft lika fin dag som jag har haft ? vädret har varit på topp, och det passade väldigt bra med tanke på att min syster fyllde idag som ni redan vet om, haha !

men iallafall, det var tänkt att jag skulle träffa tobbe men det blev så mycket krångel. jag skulle möta tessan halv 8, och han kunde inte komma för att han satt med något på trafikskolan, eller ja nått sånt var de ;-) men vi får ta igen och umgås när jag kommer hem från malmö. ja, som sagt; jag drar imorgon till malmö med tessan, familjen (utom syster), och sen min morbror, hans fru, zacke & izac. ska bli hur mysigt som helst!

men efter allt krångel iallafall, så mötte jag upp tessan för att mini shoppa inför den långa bilresan som är imorgon. sammalagt tar det cirka 6 timmar att komma dit, vilket inte alls kändes förra året när vi åkte dit. men det kanske var för att jag sov halva vägen ? haha.

jag & tessan shoppade iallafall godis & dricka. jag köpte 2 godis påsar, dom nya "yougurt edition"  & någon frukt blandning. & sen en dricka, kommer inte ihåg vad jag köpte ;-) men någon god iallafall! kommer bli några stopp på vägen eftersom vi har med oss minstingen izac med oss, och han behöver mat rätt ofta. men det gör ingenting, bara han är nöjd ;-) jag och tessan har varann under hela bilresan, så vi lär nog inte tröttna på att åka bil. spela spel, äta godis, dricka dricka, prata, sova, ja ni hör hur upptagna vi är ;-) ?  kommer bli super skoj, även fast jag redan har berättat att jag kommer sakna er alla här hemma ♥

om det blir någon uppdatering i malmö? jag har faktiskt ingen aning ;-) mamma & pappa ska ta med sin laptop och lilla internet dosa. den funkade lite då och då förut, alltså när vi var där förra året. men vi får se hur bra de är i år ;-) kan ju faktiskt förändras haha, vem vet!

om jag är så snäll, så kanske jag kan slänga in ett inlägg, men vi får se vad mamma & pappa tycker om det plus att jag vill umgås med tessan nu så mycket som möjligt. så tror jag skippar uppdateringen, MEN ni kan ju iallafall hålla utkik ifall någon uppdatering kommer ;-)

vi kommer ha så mycket att göra. shoppa, ja vi har köpcentrum vid lägenheten eller de är några kilometer MEN gå avstånd. ginatricot, h&m osv.. LOVE LOVE! & sen ska vi bada i havet, träna, alltså hitta en bra väg att springa. så om mina tränare läser här nu, alltså mina målvaktstränare, SÅ JAG KOMMER SPRINGA! tro det eller ej, men så är det och ni läser inte fel ;-)

men nu vet ni lite om hur uppdateringen kommer bli i malmö OCH jag är hemma på söndag sent. dom har hållt på och velat fram och tillbaka om vilken dag vi kommer hem. men BESTÄMT (hoppas jag?) så blir det på söndag. men jag kanske bloggar på måndag, vi får se hur pigg jag är för att sätta mig ner och blogga ;-)

hoppas ni får en underbar kväll, och alla dagar jag är borta hoppas jag att ni får strålande väder ♥

som jag har hört av mamma & pappa är att det kommer bli hur fint väder som helst i malmö, så hoppas det stämmer bara! imorgon när vi kommer dit skulle det vara halvdant väder, men det passar ju bra också. varmt i en bil, inte direkt det man vill ha..

god natt alla underbara bloggläsare! puss / E' ♥

drar vid 10 imorgon på MORGONEN, så tänk extra mycket på mig då ;-)


Kommentarer
Postat av: PETRAJOHANNAZENOBIA

vad tycker du om min nya design? :D

2010-06-29 @ 00:02:53
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0