kommit till malmö ♥ 21:08

hej alla bloggläsare ;-)

nu har vi kommit fram till malmö och packat upp allt och så också. jag, tessan & mamma kanske ska ner sen på stan och gå runt och kolla. vi vet inget än, vi får se ;-) kanske ta en mysig fika eller så..

jag vet inte hur uppdateringen kommer bli, men vi har data & internet än så länge, så jag hoppas det blir en bra uppdatering. men som sagt, jag ska njuta över att vara här med tessan så kommer nog bli en låg uppdatering när jag är här. men så fort jag kommer hem så blir det som vanligt tror jag ;-) kommer umgås med kompisar precis när jag kommer hem. eller kommer hem sent på söndag, så på måndag är jag med tobbe hela dagen och sen på tisdag blir det filmkväll med mimmi, tobbe, jon & jag (kanske jonna).

men nu ska tessan låna datan, & sen drar vi ut tror jag ;-)

puss / E' ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Neejj, det har jag inte varit :) Men i malmö har jag varit ! hehe.. I sommar ska jag verkligen satsa på fotbollen det är det och mina nära och kära är det viktigaste just nu, det är bra att veta vad man vill :D



Jo det är bara passa på (:



Ha det bra!

2010-06-29 @ 22:27:22
URL: http://amandassfoton.blogg.se/
Postat av: eli

sv: Heheh x)

Nae.. var utomlands förra året i spanien, eller det var i oktober så det är ju inte så jättejättelängesen, så tror inte vi ska nånstans i sommar iaf, men åland ska vi till och kanske gotland. Sen blire väl landet hela juli typ x) själv?

2010-06-29 @ 22:30:04
URL: http://upon.blogg.se/
Postat av: PETRAJOHANNAZENOBIA

åh tack så jättemycket! ja ellerhur?, när kommer du hem då? :D

2010-06-29 @ 23:17:51
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0