GRATTIS SYSTER, 18 ÅR ♥

God morgon alla bloggläsare!

eller god morgon kanske det inte är nu. såg att klockan redan har hunnit blivit halv 1 (lite över). idag är det inte en vanligt dag utan idag är det min syster's födelsedag. hon blir hela 18 år!

tiden går huur fort som helst.. för er som inte vet, så skiljer det 3 år mellan mig och henne. man minns varje år vi har växt upp tillsammans, alla år vi har fått stått ut med varandra. men desto äldre vi blir, desto mer inser vi nog att det är väldigt onödigt att bråka, men det kallas väll syskonkärlek ?
jag kommer alltid att älska dig syster! hur du än är, hur du än blir & hur det kommer sluta mellan oss, så kommer du alltid ha en största platsen i mitt hjärta ♥

nog om min syster, haha ;-) grattis iallafall! ♥

min dag spenderas som ni kanske har förstått, att fira eve. släkten kommer när dom kommer. ärligt talat så vet jag inte när dom har tänkt dyka upp. mamma säger vid 4, men vissa ska kanske komma 1, äsch jag har ingen aning och dom kommer när dom kommer. jag hinner nog se alla, tröttna på alla också, haha nejdå så är det verkligen inte ;-) min underbara släkt!

senare på kvällen kommer tobbe hit en liten stund för att säga hejdå innan jag drar till malmö, sen ska jag också möta upp tessan för att vi ska handla allt inför den långa bilresan som är imorgon till MALMÖ. ♥

nej, nu ska jag forsätta bädda min säng som är halv klar, som alltid ;-) fastnar alltid vid datan. haha!

puss / E'   

grattis ännu en gång eve ♥



Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0