glömde en bild..



glömde lägga in den här bilden tillsammans med alla spanien bilder. men det spelar ingen roll, ni får bara ett extra inlägg att läsa haha ;-)

som jag berättade tidigare om alla spanien bilder så hann jag bränna mig första dagen. och ja, när man kom hem så hade man flagnat på hela kroppen. mage, ben, armar, HELT SJUKT ! solfaktor nästa gång säger jag bara. så ska ta en dag, tror det blir på söndag, att jag scrubar (stavning?) hela kroppen med en scrubhandske. såg att mamma hade köpt, very good !

nej nu ska jag skriva ett till inlägg efter det här, sen tror jag att det får vara bra ;-) då har ni något att läsa & titta en stund iallafall.

puss / E' ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0