fredagsmys! 19:54

♥nu är det dags för fredagsmys!

möter kanske upp hanna senare på kvällen, vi får se..
mimmi drog hem för en liten stund sen. hon kom tillbaka efter att ovädret hade slutat och sen sluta det med att vi skulle möta upp tobbe & jon. men det blev lite krångel, så vi skulle ta de senare idag men det blev inget. utan jag, mimmi, jacob, tobbe & jon ska bada & käka på måndag, ska bli jättekul!

nej, nu är det dags för mig att krypa ner i soffan. jag & chica är hemma själva. har dukat fram chips & eget kolsyrat vatten. måste hinna duscha också, och inget bra på tv:n går heller.
så sätter nog på "i taket lyser stjärnorna" som jag har kollat på väldigt många gånger, sist igår med mimmi. haha!

puss / E' ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0