förlåt.. 08:15

förlåt för inlägget igår, men jag vet inte vad det var igår. hade ingen lust att blogga alls igår, så då blev det som det blev ;-) men idag så ska jag hinna med ett lite längre inlägg än igår ;-)

jag har funderat väldigt mycket på hur jag ska göra med min blogg. om jag ska sluta, ta en paus eller ta bort den överhuvudataget. HJÄLP MIG!! jag har ingen aning om hur jag vill göra, och det känns dumt att ta bort den när jag har så fina läsare som går in och kikar på min blogg dagligen..

ja men iallafall, idag ägnas tiden mest på skanzö där vi ska vara hela dagen. vi ska göra något med tema-gruppen som jag tror kommer bli skapligt kul. sen ska jag & elin (vet ingen mer av oss 4) stanna kvar på skanzö idag igen. eller igår blev det ingenting så det blev idag istället. men vi åkte dit även fast det var hur kallt som helst i luften. brr! inte så undra på att jag hostade som en tok igår kväll. fy! men idag ser det ut att bli bra väder, ingenting jag vet än men let us see ;-)

ska gå ner och fixa det sista innan jag möter upp sara med cykeln.

puss / E'



Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0