DAGENS SHOPPING ! 23:48



den blommiga bikini-överdelen: ginatricot 79:-
den svarta underdelen: stadium 99:- (race marine)




vita mjukisbyxor: bikbok - 199-50%, runt 100:-
blårandiga linnet: bikbok - 129-50%, runt 60-70:-




svarta tjocka leggings: ginatricot: 99:-


svarta sandaler: skopunkten - 199:-


diadem: h&m - 29.50


& sist åkte vi till ica och handlade på oss lite gott inför kvällen ;-) eller lite gott till mig, som ja det blev de som är på bilden. den nya ramlösa i rabarber smak är ur god, smaka verkligen till er som inte har hunnit de ;-) och den andra nyheten är precis lika god! fresh..


jag hoppas ni tycker om min "dagens shopping"-bilder idag! jag hittade inte så mycket, eller mycket för mig ;-) eftersom jag inte skulle komma hem med nästan något alls. hade funderat på att köpa ett fint linne till skolavslutningen. men så fynda man på mycket och självklart köpte man de ;-) sånt gillas!

ska krypa ner i sängen och sova nu, lördag imorgon. det blir att hjälpa familjen hela dagen med att fixa ute på trädgården. hela familjen ska någon gång hjälpas åt & det blev så imorgon. vi ska försöka få upp poolen också och fixa ett solterass, chill! ska försöka få upp bilder också, bilder under dagen som kommer komma upp på kvällen. vi tror att vi kommer hinna klart allt med poolen & allt som ska göras, så jag lägger ut vilket som, KOMMA IHÅG !

sov gott allihopa & tack för dagen idag sara, & elin på slutet ;-)

 

puss / E'

 


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0