bilder ifrån malmö på mig & tessan ♥





jag och tessan i malmö ♥

bilderna är tagna nyss ifrån webbkameran. vi har pappa & mamma's data här, och det är därför vi har fått användning av webben. jag måste skaffa en data med webbkamera snart! kanske ska önska mig när jag fyller år ? ;-) det blir så mycket lättare att uppdatera bloggen med bilder!

ha det så bra! jag & tessan kom nästan nyss hem från ett jättemysigt fik. eller fik & fik kanske de inte var ;-) det var en pub/fik. jättemysigt att sitta ute & bara njuta.

imorgon ska vi bada i havet & åka till sveriges sydligaste punkt. helt underbara bilder får man därifrån och mamma kommer ta kort med sin systemkamera så jag tar dom och laddar upp på bloggen när jag kommer hem! längtar!

god natt bloggläsare ♥ vi får se om det kommer lika snygga bilder på mig & tessan imorgon också, kanske snyggare ? ;-) vi blir väckta runt halv 8 imorgon tack vare några rörmokare som ska hit och fixa duschen *suck*.

puss / E' ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0