22:58

finalen i talang gick inte som jag trodde. hade ingen aning om den tjejen som vann, men grattis till henne iallafall! hoppades jättemycket på den lilla fiol killen, eller freddy amigo, eller moa. alla dom 3 var grymma. nån av dom skulle ha vunnit, det jag tyckte ;-) men hon som vann, lika gammal som mig eller kanske 1 år yngre hade en hur bra röst som helst. jätteduktig var hon!

nog om talang, nu är det slut iallafall. ytteliggare ett program som har slutat. sommarkvällar med kompisarna är vad det ska va. jag längtar hur mycket som helst ♥

ska kika lite på olika's bloggar, bilddagboken & facebook, sen är det natti natti för mig. en lång & hård dag idag, då förtjänar jag lite sömn strax.

god natt, puss / E' ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0