22:01

dags att krypa ner och sova nu..

imorgon blir det nya saker att hitta på i tema gruppen. vi ska kolla på cabarén på morgonen och sen ska vi planera inför någon redovisning på fredag med alla kort som har tagits av skolan's kamera som ska framkallas tror jag dom sa ? så då blir det att ni får se vissa kort, dom som är helt okej ;-) vi får ta med alla kort på sig själv hem, haha riktigt kul..

ska sova strax, först fylla på en vattenflaska så jag slipper hosta halva natten över att jag är torr i halsen.

& vill bara säga en sak till. tack til er alla som stöttar mig & hjälper mig vad det än är. ni vet vilka jag menar, ni som får mig att må bra, TACK ! jag kommer aldrig kunna visa all min tacksamhet till er, men jag hoppas ni vet hur glad & tacksam jag är, tack ännu en gång ! 

ska ta en bok & läsa, det var ett tag sen. puss / E'

god natt!


Kommentarer
Postat av: johanna

jaha:) för om jag inte hörde helt fel idag så sa tina typ nånting att hon och vendela ska göra en egen men då är de ju bara att vi andra gör ihop men dom kan ju vara med också ifall dom inte ville vara själva, aja de löser sig :)<3

2010-06-09 @ 22:15:42
URL: http://johannazenobia.blogg.se/
Postat av: mimmi

haha ja dagen blev toppen =D

love you to guys <3



haha ja pingpong kingarna, men mest jag eftersom jag har vunnit silver och jag vann först :D<3

2010-06-10 @ 16:26:01
URL: http://mmaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0