21:01 onsdag



hej alla underbara ;-) hoppas allting är bra med er !

dagen idag har varit helt lugn. eller nej, jag har faktiskt åkt till skolan och jag mådde bra imorse så jag drog till skolan. klarade av hela dagen i skolan också, så är väldigt glad över det. eftersom jag måste få klart vissa saker i skolan så var det skönt att äntligen vara på plats. gjorde so-provet som jag ÄNTLIGEN fick göra. VG- blev resultatet men eftersom jag har balanserat mellan G+ och VG, och mina resultat ser bättre ut än förra terminen så håller jag mitt VG i so. är nöjd över att jag behåller mitt betyg, cecila är verkligen en skitbra lärare rättare sagt. en lärare som förstår mig vid varje läge, sånt gillar jag. sen finns det andra lärare som jag verkligen har något emot, något som jag ska gå så långt med att jag ska gå och prata med en person. säger ingenting ;-) secret you know !

nog om det. imorgon blir det lite sovmorgon för att sedan dra till skanzöbadet med min underbara klass 8:3. vi ska bada mellan 9-12 och sen drar alla tillbaka till lektionerna för att ha sina lektionr som står på schemat. sista dagen imorgon, sen börjar teman på fredag, & sen hela nästa vecka. veckan därefter så är det avslutning. eller på tisdagen. så ingen aning om vad vi ska göra på måndag. kanske städa ur skåpen ? nej, så långt orkar jag verkligen inte tänka. så som det ser ut i mitt skåp, BEHÖVS RENSAS ! men det tar jag någon annan dag ;-) & ja, eftersom jag valde den häärliga bilden på mig och tessan är för att det var första doppet 2009, och nu blir det första doppet 2010, alltså imorgon. och nej det är inte på skanzö jag och tessan var, utan på hennes familj's underbara sommarställe, där dom har en jättehärlig sommarstuga & ja allt vad det innebär. längtar dit jättemycket! där fick ni en förklaring av bilden. har varit på träning också, men var inte med. fick se killarna kämpa skiten ur sig i värmen. tyckte riktigt synd om dom, men vi korta ner på träningen tack vare värmen. annars hade vi inte haft några killar kvar kan jag säga. skönt med värme, men inte när man tränar. det enda jag gjorde på träniningen var att va en kon, den dom skulle runda. orkade inte stå, så la mig ner och softa i gräset, livet kan vara för underbart som helst!

 

har också grillat idag med mami & papi, super gott ! ska kika efter något bra program som går nu. allt försvinner efter som, men det gör ingenting ;-) sommaren ska spenderas med mina underbara vänner, sena sommarkvällar är något jag verkligen längtar efter. och angående om sommar, eller sommarlovet rättare sagt, så har jag bara 1 liten läxa kvar, EN, KAN NI FATTA ? UNDERBART ! en liten "fråga" som jag ska göra för svenska-läsning. kommer gå utmärkt, bara jag sätter fart att läsa boken som man inte fattar något alls på. good luck to me, haha !

ha en jättebra kväll, puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0