20:58 tessan <3

h e j  a l l a  b l o g g l ä s a r e !

sitter just nu här med tessan som ska sova hos mig inatt. ska bli superkul !

 

anyway; vi har vart i stan idag; jag, tessan & bella. vi har varit på olika ställen som ikea, elgiganten, godisaffär och sånt. jag & tessan köpte självklart godis, och jag köpte lite godis och sånt till bamse. passade på när jag endå var in ;-) vi hade det iallafall jätteskoj, som sagt alltid lika kul med tvillingarna. när vi kom hem så hoppade vi i och badade, först var det iskallt, men vi värmde upp oss med att kasta oss på varann, hoppa upp på vattenmadrasserna som var i poolen. haha jättekul faktiskt, men tillslut vart det hur kallt som helst. så först gick vi ett varv runt kvateret eftersom vi trodde vi kunde bli varma, men så var det inte. så vi fyllde upp ett varmt badkar. hur skönt som helst!

vi har nyss, eller nyss och nyss, för ett tag sen ätit god mat, och nu kollar vi på film. idag blev det en gammal film; mean girls. senare ska vi ta ut mina små bord som jag har på mitt rum och ställa ut för att ha alla godsaker och ljus på. vi ska sitta i våran nya utemöbel, en soffa, hur skön & bra som helst. & sen ska vi bara sitta ute och prata. myggmedel behövs nog, eller vad tror ni ? ;-) nej nu ska jag vara social mot tessan.

 

uppdatering blir imorgon, puss / E'


Kommentarer
Postat av: isabelle

tack så mycket, detsamma! :D

2010-06-20 @ 19:37:21
URL: http://isabelle.blogg.se/
Postat av: johanna

åh va gulligt skrivet! ja de får vi föra, kanske i veckan?:D eller var de då de inte gick kanske? du är bäst, loveuuuuuu

2010-06-20 @ 19:56:21
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0