20:56 underbar dag!

Dagen idag har varit grym !

laget har haft som en avslutning idag, och det var hur kul som helst. det började med att vi körde föräldrar-match, vilket sluta 99-7 till oss, höhö ;-) efter de så fika vi och bara hade hur kul som helst. vi drog efter de & efter duschningen till brandstationen. vi skulle prova att åka lyftkran. en av mina tränare är brandman. så han hade fixat så vi kunde få åka upp så långt som den kom till. jag höll på dö verkligen. det var huur högt som helst, men endå åkte jag 2 gånger, typiskt mig! & efter det så blev det vidare till pizzan. haha alltid lika kul med tjejerna. mariel är alltid pajas, tessan är en paparazzi, HERREGUD vad hon tar kort på en. och självklart får hon till dom fulaste också eftersom hon trycker upp kameran på en haha. love you endå !

 

efter en mysig stund med tjejerna så slutade allt, och jag & pappa drog hem. jag började fixa lite på min egna toa. allt behövdes rensas. alla mina prylar och sånt. jag skulle rensa 3 olika byttor, men allt sluta med att jag städa hela toan, eller plockade bort saker som jag inte ville ha kvar och gjorde snyggt till det som skulle vara kvar. känner mig väldigt nöjd nu. har fixat & gjort fint ;-) duktig jag är! tog också ut bamse i sele så han fick springa av sig. grannarna reagera på att jag hade en kanin överhuvudtaget. haha, jag har haft han i 5 år ? så han är inte direkt ny här ;-) men dom tyckte han var så söt, söta grannar man har.

har nyss ätit en god kvällsmat som blev grillat. ÄLSKAR DE ! och pratade också med elin, som ni såg på förra inlägget. vi har alltid lika mycket att prata om, även fast vi träffas varje dag i skolan. en lärare i skolan trodde vi var tvillingar, haha. så lika är vi väll inte ? vi är väldigt lika i sättet, eller i personligheten eller hur man ska säga de. men tvillingar, haha tror inte de. syskon som syskon ;-)

ska kila neråt nu, och fixa mig inför kvällen. ska plocka lite på ögonbrynen och scrubba mina ben, fy vad jag flagnar. inte snyggt alls om man ska ha shorts har jag märkt.

ingen mer uppdatering idag, så säger god natt nu ;-)

god natt, puss / E'




Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0