20:14 ♥

hellu everyone! ♥

dagen har varit helt underbar! halva släkten har kommit hit för att fira min syster som blir 18 imorgon. stor tjej, eller inte ;-) haha! men iallafall, vi har umgåtts med dom tills ungefär nu, och sen kom jonna hit. vi ska väll hitta på något skoj strax efter bloggningen. vid 9 drar vi till norlings för att ta ett kvällsdopp tillsammans med bella, tessan & tove. hur mysigt som helst!

ett snabbt inlägg det vart nu, men jag har inte alls så stor lust att blogga.
men njut av mina sommar bilder som jag ÄNTLIGEN har fått in här på bloggen. ja, som sagt det tog sin lilla tid ;-) ha en jättefin dag!

solen skiner fortfarande, helt underbart!

puss / E' ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0