20:13 torsdag

ingen bild idag till inlägget, men det gör väll ingenting ? ;-)

dagen har varit kanon idag. dagen började med att bada med klassen som jag berättade om igår, och sen tillbaka till skolan för att ha dom 3 sista lektionerna. eller ja, ungefär 2. det var nästan bara vi kvar på skolan, för att våran lärare vägrade släppa iväg oss, *suck*. men iallafall så skjutsade elin hem mig, eller hon följde med för jag skulle sen vidare till skanzö med henne och möta upp sara och elin. vi hade det hur kul som helst till solen gick i moln. fy vad jag frös! jag brukar faktiskt bada hur mycket som helst, men jag vägrade. jesper, elin & elin försökte få i mig, haha men dom lyckades som vanligt inte. men skvätte vatten lyckades dom, dom ska få igen, det kan jag lova! nog om det, sitter här hemma nu, nyduschad, så har fortfarande handduken i håret. ska snart ta ut den, och borsta igenom. ska sätta mig strax ute på altan och njuta av sommaren. INGEN LÄXA HELLER ! ♥ för underbart & det var sista lektionerna idag, YES!

 

inga planer för ikväll, så det blir bara att ta det lungt. ovanligt att jag skriver såhär korta inlägg, men ibland är det skönt att läsa lite också. haha! imorgon är det tema, kick&box, good luck to me, mimmi, jonna & johanna!

tar nog med datan ut ett tag, kanske bloggar snart igen, eller bjuder på lite bilder, ;-)

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0