19:52 sover hos mimmi inatt!



hej alla bloggläsare!

haha visst är jag & mimmi riktigt snygga på bilderna? ;-)

ja, iallafall; dagen har varit hur underbar som helst. har för det mesta varit ute, eller det har jag varit i princip hela dagen så därför har det inte blivit så bra uppdatering nu på dagen. men ska berätta lite kort om min dag idag.

det börja med att jag låg hemma och solade, och bada lite smått. sen mötte jag upp tessan, mimmi & bella vid norlings och JAG TOG FÖRSTA DOPPET DÄR I ÅR! helt underbart! jag och bella höll oss kvar längst, haha men det var jätteskönt efter en stund så vi simma runt som små fiskar haha! efter en liten stund la vi oss alla 4 och sola & sen drog alla hemåt. när man kom hem så ringde mimmi efter en stund och hörde vad jag gjorde och så. det sluta med att vi skulle vara och sova över. så jag sover hos mimmi inatt. jättekul! vi hade tänkt sova på studsmattan men det skulle tydligen inte bli så bra väder imorgon, så det kanske blir regn inatt. kul om vi ligger ute och sover då. eh, nej jag tror inte de!

vi har också hunnit handla lite smått till kvällen. mimmi's ostbågar & mina tuttifrutti påsar, EN NY SMAK KÖPTE JAG! yougurt edition heter den, TESTA säger jag bara. jag smakade den första gången på arlanda påväg till spanien. världens bästa smak!

nu ska mimmi blogga, sen ska vi hoppa ner i badet och bada i lite skum, mysigt!

ha en bra torsdag! puss / E'


Kommentarer
Postat av: johanna

snyggisar!



Haha älskar dig med sötan! men skriv en kommentar när jag ska hjälpa eller ska jag göra de nu? :)<3

2010-06-17 @ 20:31:07
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0