18:26

Vädret har varit underbart fram till lunch. vi hade iallafall tur med vädret som dom flesta har sagt idag ;-) och det kan man också säga, verkligen! vi har varit på skanzö i princip hela dagen, och imorgon blir det bara på eftermiddagen. vattengympa imorgon haha, och på morgonen blir det yoga. vad vi är duktiga, vi som är med i gruppen ;-) rör på oss hela tiden och tränar så svettet rinner, underbart !

orkar inte berätta speciellt mycket om vad vi har gjort eftersom jag har lite bråttom. men vi har kört olika tävlingar i 2 olika lag. jag var i lag 2, bäst ! vi vann också såklart haha ;-) nejdå, båda lagen var precis lika duktiga!

nu ska jag dra ut och möta hanna. vi ska sätta oss någonstans och bara prata, love it! har längtat efter henne sjukt mycket så det här var dags. hon är påväg hit nu, så min mobil lär få ett sms när som helst ;-)

puss / E'


Kommentarer
Postat av: johanna

haha de blev en tom kommentar:) fin blogg du har sötan!<3

2010-06-08 @ 18:44:46
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0