18:17



EN till bild. haha, snart får det väll räcka, eller vad säger ni bloggläsare ? ;-)

ska berätta lite om hur min dag har varit, även fast videobloggen kommer berätta en liten del av det. jag hoppas verkligen att det funkar också, annars blir jag inte glad.

idag har det varit första dagen på tema-veckan. jag valde fitness som ni vet. & jag var med mimmi, johanna & jonna. vi gjorde inte så speciellt mycket. vi satt i grupper som lärarna delade in oss i, och sen prata vi om olika saker. vi hade rast efter det och sen film. lunch efter det, och sen kick&box. fyfan, svetten rann verkligen. men härligt var det. såg att jättemånga skakade efter, vilket jag inte alls gjorde. vet inte alls vad det berodde på heller.

cyklade hem, duktigt som jag är. haha tur att man inte har så långt då. när jag kom hem så tog jag det bara lungt. hade planer för att sticka ut och springa. men tänkte, i den här värmen ? då kommer jag dö, haha inte bra. så kör min runda någon annan dag. måste ut och röra på mig, blir snart arg på mig själv! jag som ÄLSKAR och träna, och nu är emot det. har istället ägnat en hel del tid här vid bloggen, mycket bilder & inlägg har kommit upp idag, duktigt av mig ;-)

bilden är ifrån onsdags, eller blommorna är det ;-) fick det av min målvaktstränare. haha väldigt snällt !
det börja med att vi satt och kasta blommor på varandra och helt plötsligt sa han; här emily ! och så var det dom blommorna. haha, självklart började jag skratta men tackade så mycket. inte varje dag man får blommor av sin tränare som sliter skiten ur en, när man är med. i onsdags var jag inte det, eftersom jag hade varit sjuk. ville inte riskera något mer. räcker med en gång, inge mera nu TACK !

ha en underbar fredag, fredagsmys !

ska lägga mig i gräset och läsa en bok eller så, bara ta det lungt.

 

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0