16:53 lördag&söndag

Hej alla fina läsare!

statistiken ökar och ökar ;-) vad jag gillar att se förbättringar! hur kul som helst;-)

& vad tycker ni om ändringen här på bloggen ? headern & designen är omgjord!

anyway; dagen har varit hur rolig som helst. ska berätta kort om min dag idag och lite om igår. sov hos emelie inatt, så vaknade vid henne imorse. första söndagen vi var tvungna att ställa klockan. så trist! men det var tack vare att klassen skulle mötas vid ekot, ett dagis som vi skulle rensa ogräs och fixa en massa. vi höll på ungefär 3 timmar. det börja regna helt plötsligt så alla satt sig under tak och åt jordgubbar & kakor som jon's mamma bjöd oss på. jättesnällt !

vi var 10 stycken idag ifrån klassen, sen var det några vuxna. så tråkigt att nästan ingen kommer. men det var grymt kul endå, underbart gäng som var med idag. skitig blev man också, så en dusch skulle sitta väldigt fint just nu ;-) ska hoppa in i duschen ikväll. ska fixa mina lortiga naglar också. lera under naglarna är nog inte så fint till avslutningen som är om 2 DAGAR! längtar efter tisdag hur mycket som helst. & just ja, imorgon sover jag hos elin. vi ska fixa oss tillsammans på tisdag innan skolavslutningen. så jag vet inte alls hur det blir med bloggningen och så. kanske är jag så snäll så jag får låna den i några minuter ? känns lite osocialt, men vi får se hur det blir. då vet ni iallafall IFALL det inte skulle bli någon uppdatering imorgon ;-)

min tid har tagits väldigt mycket av att jag skulle fixa designen till en tjejkompis. eller ja, ni kan ju gå in och kika. http://wetterholms.blogg.se ! jag tror ni känner igen henne.. (eller kanske inte). & ja, det är jag som har fixat bakrunden och satt dit headern. själva headern har hon själv gjort, jätteduktig faktiskt!

ska fixa mina naglar nu, sommarfärger ska bli!

puss / E'


Kommentarer
Postat av: tina

Inte konstigt att det va så få! Vi andra som jobbade förra gången ska inte jobba ''åt de som inte jobbar alls'' :)

2010-06-13 @ 19:35:55
URL: http://tinatkarlsson.blogspot.com

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0