16:43

jätteskoj att se att besökarna ökar ;-) det gör att jag mer och mer kommer att forsätta, MEN det är inte helt säkert än.

dagen idag har varit sjukt rolig, eller ja vissa saker. man har väll alltid haft ett leende på läpparna för varje sak vi har gjort, men jag säger bara en sak; VAD DET TAR PÅ KRAFTERNA! det är sjukt. varje dag man kommer hem, så slänger man sig i soffan och nästan somnar till. men jag försöker så gott som hålla mig vaken eftersom jag annars inte somnar ikväll, vilket jag ska. men nog pratat om det. vi har tränat många olika saker idag. självklart alla delar på kroppen. det är så härligt att träna av sig, använda musklerna man inte tränar så mycket som målvakt, eller kanske inte överhuvudtaget ;-)

på morgonen startade vi med aerobics. tempo hela tiden, underbart! och senare så hade vi lunch, och efter de yoga. vad stel man är efter gårdagens träning. träningsvärk helt klart, och det kommer förmodligen bli så imorgon med. och sist av allt så åkte vi till skanzö för att ha vattengympa. haha och självklart var det folk där redan, och inte så lite dom stirra. men ingenting att skämmas över, inte alls ;-)

ingenting mer att berätta tror jag. är så sjukt trött så det känns som om jag bara slumrar till en text här på bloggen. jag hoppas den låter bra.

ska träffa hannah senare som jag inte har träffat på över ett halvår. bråk och sådant har varit emellan, ingenting jag berättar här. privata saker ;-) vi får se vad vi hittar på. vi kommer förmodligen ha en del att prata om, men vad gör de ? ;-) I LOVE IT !

ha en underbar dag, puss / E'

Kommentarer
Postat av: johanna

sööööööt du är!

men du? när vi sak redovisa temaveckan för klassen sak vi alla från 8:3 göra ihop då?:)<3

2010-06-09 @ 19:15:16
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0