16:40 mina betyg & SOMMARLOOOOOV !



me and my girls; mimmi (till vänster), jag, jonna & johanna! älskar er!


johanna, jag, emma, elin, jonna & mimmi. mina bästa tjejor! älskar er också


IGNORERA MIG PÅ BILDEN! ville lägga ut den för dom andra tre är otroligt söta.


jag & elin !  bästa dagiskompisarna ;-) saknar dom tiderna otroligt. ;-)


kramar lärarna, och får mina betyg i ett kuvert! ja, ni kanske är lite nyfikna på vad jag fick för betyg nu när man slutar 8:an. ja, innan de så måste jag säga att det är sjukt vad tiden går fort. nyss började vi sjuan och nu är vi DOM STÖRSTA, BÄSTA & VACKRASTE på skolan, haha ;-) 9:an kommer bara åka iväg, lovar de!

ja, och sen har ni också sett hur jag såg ut idag, eller fortfarande ser ut eftersom jag ska på kalas hos min kusin senare. men nog om allt snack om dagen. dags att berätta om betygerna!

Bild: VG
Engelska: G
Hemkunskap: VG
Idrott: VG
Matte: G
Spanska: G
Musik: VG
Biologi: G
Fysik: G
Kemi: G
So: VG
Slöjd: G
Svenska: VG
Teknik: G

om jag är nöjd?

njaa, kanske ;-) kan bättra på mig och det ska JAG FASEN GÖRA I NIAN !!!

har kommit hem från tessan&bella för en stund sen. skulle iväg och fira min kusin som blev 18 igår. men självklart så blir det senare, jag som tok cykla hem för att hinna. haha anyway, superkul hemma hos tessan & bella eller ja vi gjorde inget speciellt. men blir alltid glad att vara med dom, mina vänner! vi får se om tessan (och kanske bella?) kommer senare hit och är med mig lite.

ska kolla lite bloggar, facebook, bilddagboken, ja allt som behövs kikas lite på ;-)

ha en SKITBRA sommarlov alla ni som sluta idag, och ni som redan har slutat, hoppas ni har ett skitbra sommarlov! puss / E'

Kommentarer
Postat av: johanna

söta bilder och grymma betyg juuuue?:D

2010-06-15 @ 17:03:05
URL: http://johannazenobia.blogg.se/
Postat av: johanna

söta bilder och grymma betyg juuuue?:D

2010-06-15 @ 17:03:34
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0