16:11

hej bloggläsare!

hemma igen efter att jag har dragit och badat en stund på skanzö. kom hem för över en timme sen, men har röjt här hemma så det är därför jag inte uppdatera när jag kom hem direkt. nu är det träning som gäller. det känns som år och dar sen man tränade. jag har inte ens varit ute och sprungit själv. vad är det här?

nu ska jag TRÄNA ARSLET av mig rent ut sagt haha! svetten ska rinna och jag ska vara helt slut efter det OCH träningsvärk imorgon. eller nej, sånt orkar man inte ha på sommarlovet. haha!

puss / E'


Kommentarer
Postat av: johanna

jag vet hur man gör!ska jag hjälpa digdig?:D

2010-06-16 @ 16:11:48
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0