15:47

någon som också hatar när det blåser sönder utanför huset ?

jag vill ha sommar, SOLA & BADA inte det här vädret som är utanför huset just nu. blåser en aning mycket och vi har också, som jag berättade igår varit ute och fixat på trädgården (eller berättade jag de?), jaja whatever. hela familjen hjälptes åt och fixa på gården och vi satt också upp poolen som det kommer bild på när det är klart. mamma & pappa fixar det sista nu. har varit med alldeles för länge, så jag var värd att få gå in och få något varmt att äta ;-) & sen blev det bara att jag blev kvar här. haha !

nog om det, så har jag inga planer alls för dagen. känner mig allmänt trött idag. kan det bero på vädret eller gårdagens shopping ? inte är det nog shoppingen det beror på. ska nog ta en varm kopp te snart och gå ut till mamma & pappa och se hur det går för dom. om jag är snäll så kanske jag hjälper till lite ;-)

uppdaterar mera senare MED bilder hoppas jag..

puss / E'



har också funderat väldigt mycket på om jag ska skriva av mig här om lite hur jag känner osv.. har jättemycket att få ut mig, så det är alltid bra att skriva av sig på bloggen. kommer nog inte skriva vem det är till, men lite kan man nog gissa ut i texten.


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0