13:58

vilket väder det var nyss. nu kom solen precis fram, men innan har det åskat & blixtrat väldigt mycket och jag satt helt själv hemma med våran lilla hund. hon var inte lite rädd stackarn! men nu har det gått över, skönt de ;-) har också sovit hos mimmi inatt som ni vet om, så vaknade vid henne idag. jag åkte nästa hem direkt efter frukosten och tog hand om chica. tänkte ta ut mig själv och springa, ska tagga inför onsdag haha! vi ska springa för stora backen vilket krävs väldigt mycket. vi får se. det slutar alltid med att jag inte orkar, utan sätter mig vid datan, eller något annat. ska börja läsa en bok som jag inte har läst klart, eller så ska jag gå till bibblan och låna lite böcker. är jättesugen på att låna en bok som har flera stycken efter varann. bella tipsa om dom.

första sommaren
andra sommaren
tredje sommaren
osv..

har ni kära bloggläsare läst några av dom böckerna, och isåfall vad tycker ni som har läst nån av dom böckerna ? ;-)

så kanske ska åka dit senare, har inget annat för mig ;-) kanske svänger förbi till någon kompis.

ha en underbar fredag, tessan sover inte här inatt utan imorgon !

 

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0